Nashville, Memphis, New Orleans en cruise naar Mexico, Belize & Honduras

We hebben geboekt!!

Welkom op ons blog van deze reis naar Memphis, Nashville, New Orleans en cruise naar Mexico, Belize en Honduras.

Het originele blog is helaas voor een groot deel verloren gegaan, maar gelukkig hadden we ons dagboek nog en hebben we die dagen aangevuld; veel leesplezier!

We hebben geboekt!

Eén week naar Nashville, Memphis richting New Orleans, daar op de cruiseboot van NCL (Norwegian Spirit) richting Mexico, Belize en Honduras.

Zo'n zin in.

Blijkt dat mijn verjaardag (Cindy; 24 november) dit jaar op Thanksgiving (4de donderdag van november) valt, dubbel feest dus.

De prijzen op de boot zijn dan ineens veel duurder, dus gaan we eerst rondtrekken en daarna op de boot, wel zo leuk voor de portemonnee.

De grote lijnen zijn uitgezet, nu lekker reisverslagen op het internet lezen en Pinterest afstruinen naar ideeën voor stops tijdens onze reis.

We proberen ook een overnachting te plannen op Oak Alley, een prachtige plantage, benieuwd of dat gaat lukken.

Vanavond al 3 afleveringen van de reallifesoap van Nick en Simon "The American Dream" zitten kijken; zijn precies in de steden geweest waar wij naartoe willen.......zo'n zin an.

Reacties:

Jorma: Wow

Poulina: Oh lekker tpe maar! Wanneer gaan we?

Benno: Lekker hoor Cin......wanneer ga je weg? Daarvoor nog gezellig een bakkie doen? X

Cindy: @Benno we stappen 18 november op het vliegmachine dus daarvoor kunnen we nog makkelijk een bakkie doen of zo. Ik hoor dat jullie vlieg (ballon) avontuur is uitgesteld. Hoe dat zo?

Cindy: @Pien 18 november, ga je mee? Hoe is 't? Tijd niet gezien, zullen we weer eens een "date" plannen? X

Nancy: leuk Cindy! En het is zo 18 november hoor

Marloes: Hmmmm......18 november......wie weet zijn wij dan met z'n drietjes

Mieke: klinkt leuk, Amerika en cruisen, vast veel plezier met de voorpret.

Poulina: hoi, al zeker een tijd niet gezien!!! Altijd zin voor en date!! Zullen we anders van de week ff bellen! Kus