Nashville, Memphis, New Orleans en cruise naar Mexico, Belize & Honduras

New Orleans

Eindelijk we hebben weer internet!!

Het is een tijdje stil geweest, omdat we in New Orleans en op de boot geen bereik hadden. We hebben in die tijd veel moois meegemaakt. New Orleans was supergezellig met ook hier weer veel livemuziek. En we hebben gedanst op de muziek van het stoomorgel van de "Natchez" (de radarboot); stomme toeristen ;) De "Norwegian Spirit" lag ernaast al te wachten op onze reis naar het zonnige zuiden. Eerste stop was Costa Maya, Mexico. Hier hebben we heerlijk met onze kont op het strand gelegen. Kan geen kwaad hè! Ook aan boord was het weer een feestje. We hebben de sushi-bar ontdekt......en zijn nog wat avondjes terug geweest. Voor Den stond inmiddels de "Dennis-plate" al klaar......mmmmmm.......kon ook geen kwaad!! In Belize hebben we een snorkeltrip geboekt. Belize heeft één van de langste barrièrerifs ter wereld en dit was ook super mooi. Paars waaierkoraal, oranje koraal en prachtig gekleurde vissen. Op weg naar een eilandje hebben we nog wilde dolfijnen gezien. Wow!! Laat in de middag gingen de trossen weer los en ging de reis verder nar Roatan, Honduras. Hier hebben we met de taxi de buurt verkend. Bij een klein dierenpark hebben we aapjes en prachtige tropische vogels gezien. Raar maar waar; die maffe Ara's hadden mijn hoofd bedacht om een nest te bouwen....er zaten er op een gegeven moment twee.....iets te doen.....heeft aparte foto's opgeleverd, maar deze volgen nog. Afijn we zitten nu op het vliegveld van New Orleans en moeten zo aan bord, dus de rest volgt.

Vervolg: Laatste Tropische stop: Cozumel, Mexico. Hier hadden we kaartjes geregeld om met zeeleeuwen en dolfijnen te zwemmen. Dit was geweldig. We mochten de zeeleeuwen aaien en door een hoepel laten springen. En met de dolfijnen was het helemaal SUPER!!! Vervolgens zette de boot weer koers naar New Orleans en zat deze geweldige reis er al weer bijna op. En met een hoofd vol met geweldige herinneringen stapten we 5 december weer op Hollandse bodem......net op tijd voor Heerlijke Avondje, je weet wel, van die man met die baard.

Groeten Cinenden

Reacties:

Tessa: welkom thuis

Mirela: welkom thuis!

Jorma en Pieter: Hé lieve luitjes leuk om jullie vakantie zo te volgen: GENIET!!! X J&P

Zussie: ik kom snel alle foto's bekijken!!

Cindy: Echt......je wil ze vast niet allemaal zien ;) dan mag je je dekbedje meenemen. Gezellig tot vrijdag!!