Nashville, Memphis, New Orleans en cruise naar Mexico, Belize & Honduras

Sorrento Louisiana

Lieve mensen,

Hier zijn we weer met ons volgende bericht uit de USA.

Vanmorgen heb ik mijn moedertje gesproken, vader het stiekem zijn mobiel meegenomen. We waren erg blij haar stem weer even gehoord te hebben. Ze voelt zich gelukkig al wat beter, maar de onderzoeken zijn in volle gang.....laten we hopen dat we voordat we op de cruiseboot stappen (zondag) iets meer weten. Vanaf dan is de communicatie wat moeilijker, omdat we op zee zitten.

Vandaag zijn we van Lafayette naar Sorrento gereden (ongeveer 250km). Vlak bij Sorrento ligt een oude plantage. Hier woonde vroeger de trotse eigenaar van meer dan 20.000 hectare suikerrietplantages. Wat een pracht en weelde in dit grote huis en dan ook nog zoveel grond........dat is wel even stoffen en stofzuigen......poeh.....en strijkijzers hadden ze toen ook al niet......ik sla even over. Maar zeker mooi om te zien.

Hier vandaan zijn we doorgereden naar onze cottage voor de nacht. Het is een klein chique huisje middenin het bos; erg leuk!! 's Avonds zijn we naar Nottoway Plantage gereden, want hier hebben we een tafeltje geboekt voor Cindy's birthday- en Thanksgivingsdiner. Eindelijk weer eens een normaal stukje voer op ons bord.....heerlijk.

De dag na Thanksgiving heet hier Black Friday. Deze dag is het officiële begin van de kerstwinkelseizoen. In de stad gaan de winkels om 12uur 's nachts open en blijven de hele dag open. Heel veel winkels hebben speciale aanbiedingen en het staat bekend als de drukste winkeldag van het jaar.

Morgen rijden we naar New Orleans, waar we tot zondag zullen verblijven en van waaruit de cruiseboot zal vertrekken.....tot Blogs!!!

Groetjes Cindy en Dennis.

Reacties:

24 november

Leja: Lieve Cindy van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een happy thanksgiving. Ik geniet ook een beetje mee met jullie verhalen. Veel plezier nog en sterkte met je schoonmoeder, groetjes.

Pa en Ma B: Hoera, Cindy is vandaag jarig!!! Van harte geluk gewenst en natuurlijk een paar stevige knuffels van Pa en Ma. Geniet intussen lekker door van jullie vacantie. Onze beste wensen bij alles. Veel liefs xxxxx Pa en Ma.

Eddy: van harte!

Mieke: als je Facebook bekijkt, krijg je deze dubbel: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er met Dennis een fijne dag van.

Sussie en Steefie: er is eer een jarig Hoera Hoera dat kun je wel zien dat is m'n zussie!!!!! Gefeliciteerd lieffie!!!en wat hebben jullie al een hoop leuke dingen gedaan! Super. Wel jammer van oma , maar dat gaat helemaal goed komen. Ik geef wel een dikke kus in naam van jullie, goed? :) Geniet nog lekker!! Dikke koessss

Ineke: Leuk om jullie reisverhaal te lezen!! Al zoveel gezien, beleefd, gegeten....Ik wens je alvast van harte gefeliciteerd!!! Wordt vast een bijzondere verjaardag!! Groetjes

Tes, Ed en Quin: Lieve Cindy van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we zullen er van het weekend 1 op drinken, wat jullie ongetwijfeld ook doen. Leuke verhalen en ik blijf jullie volgen. Dikke kus uit Raamsdonksveer.

Ed: Gefeliciteerd Cindy. En nog veel plezier voor jullie twee. Groetjes Ed

Anne: gefeliciteeeeeeerd :)

Jan: happy birthday en veel plezier in de USA

Ilse: Hey Cindy van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!

Monique: van harte gefeliciteerd! en nog een fijne vakantie, geniet ervan!

Jorma: Jihaaaa, gefeliciteerd en genieten samen!!

Astrid: gefeliciteerd meis, maak er een gezellige dag van! xx

25 november

Ed & Tes: happy Birthday to you Cin!!

Cindy: lieve mensen, allemaal bedankt voor de leuke berichtjes op mijn verjaardag. Groeten uit de USA X

Nancy: Hoe is het in Amerika?

Cindy: Nancy het is hier geweldig. Zo lekker ontbijten bij en Cajunfamilie, ben benieuwd. Groeten vanuit de USA. (p.s. wil je de collega's bedanken voor leuke smsjes en mails met mijn verjaardag?

26 november

Zussie: Wat een leuke foto's. Ik wist niet dat jullie zo'n bekende artiesten waren......OMG Paris Hilton....met jullie cd!! :) het ken niet beter, hoewel die laarzen Inny!! die zijn wel toppie. dikke koess

Mirela: Hallo Cindy en Dennis! Ik weet dat ik een beetje laat b en om Cindy te feliciteren, maar beter laat dan niet... Ik heb aan jullie gedacht en........gefeliciteerd!!! Hele mooie laarzen!!! En heb je de hoed gekocht? Het si heel leuk om jullie te volgen via deze website! Alle beste en genieten!! Groetjes Mirela

27 november

Mark en Simone: Gelukkig dat jullie niet vast kwamen te zitten in het moeras. Ach, misschien had je dan bij je rode cowboy-boots ook een leuke handtas, haha. Wat vervelend voor Den zijn moeder. Hopelijk zijn de uitslagen positief. Hoe was het etentje samen? Veel plezier op de boot!!

Zussie: Ohhhik ben zooo benieuwd hoe zussie en broertje het hebben op de boot ;) Veel plezier nog en geniet lekker. Dikke koesssss