Nashville, Memphis, New Orleans en cruise naar Mexico, Belize & Honduras

Welkom op deze vakantiesite.

We zijn weer te volgen via onze site www.cinenden.nl, ga naar tabblad "contact" en volg daar de link naar "weblog cinenden".

Veel leesplezier!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Welkom op deze tijdelijke vakantiesite.

Hier kunt u ons volgens tijdens onze vakantie naar Amerika , Mexico , Honduras & Belize.

Klik op onderstaande link om onze cruiseboot te volgen:

http://www.seascanner.com/schiffsposition.php?schiff=Norwegian+Spirit

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De overnachting op Oak Alley is helaas niet gelukt, we hebben nu een leuk huisje gehuurd in Sorrento; "The Cajun Village Cottages", met ouderwetse veranda en schommelstoel.

En ook voor de 24ste november (Thanksgiving) hebben we gereserveerd in restaurant "The Mansion" op Nottoway Plantation.......leuk, leuk leuk...

Reacties:

Tessa: ik ga jullie lekker volgen. Ben stik jaloers, maar ga alles proberen te lezen. Fijn dat alles goed is met je schoonmoeder Cin. Dikke kus en heeeeell veeeeel plezier Tes, Ed en Q

Wilko: Wat een narigheid; die vakantie. Heel veel sterkte de komende weken!!

Nancy: Hoi Cindy en Dennis, ik weet niet of ik je nog zie (ik geloof van niet) maar ik wil jullie een geweldige vakantie wensen!! Ik ga jullie volgen, veel plezier!

Sebas: Leuk!!!! Kunnen we weer lekker meegenieten, maar volgend jaar neem je ons wel mee hè!!! Groeten

Marion: Hoi Cindy en Dennis, Met veel plezier willen we jullie ervaringen vanuit het nieuwe vakantieland volgen. Leuk hoor om weer mee te mogen genieten. Wanneer gaan jullie? Deze week? Ik had nl volgende week in gedachten en dacht al dat ik vergeten ben om een fijne vakantie te wensen. Groetjes en geniet van de voorpret en de voorbereidingen.

Leja: leuk, leuk, leuk, ga het helemaal volgen hoor!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!