Nashville, Memphis, New Orleans en cruise naar Mexico, Belize & Honduras

Naar Nashville

We hebben inmiddels wat zitvlees gekweekt in het vliegmachien en al de afleveringen van " 't Schaep met de 5 pooten" gekeken op de tablet. Bij de tussenstop op Atlanta werden we erg leuk ontvangen door de douane. Even een praatje over onze reisplannen en Cindy werd alvast gefeliciteerd met haar aankomende verjaardag. Toen op naar Nashville, deze tussenvluchten zijn net een soort bustochten en je kunt makkelijk een vlucht eerder regelen als er plek is. Aangekomen in Nashville valt het op dat de mensen hier vrij relaxed zijn en tijd nemen voor een praatje. Bij de auto's aangekomen mochten we gewoon een auto uit de rij kiezen........helaas viel niet de "Dodge Charger" te kiezen, die Den geboekt had.......want die hadden ze niet staan en werd het een witte Ford Taurus, zonder navigatie, want die hadden we op onze mobiel. Op naar het hotel......tenminste dat was de bedoeling......maar helaas geen bereik.......en zonder navigatie werd het toch wel een beetje lastig......Nashville is toch wel groter dan we dachten. Eerst maar een pitstop bij de avondwinkel voor een broodje en wat te drinken en misschien enige aanwijzing van het personeel, waar we ons hotel zouden kunnen zoeken. Maar helaas het personeel had geen idee, waar ons hotel zich zo ongeveer bevond. Eén van de klanten sprak ons buiten aan, dat hij ons wel naar het hotel kon navigeren met zijn Tom Tom, hij zou voor ons uit rijden, nou das toch top! Bij een kruispunt stopte hij nog wel even om te vermelden dat het Mexicaanse restaurant aan de overkant van hem was en dat je daar heerlijk kunt eten, even wat reclame ;) en geef hem eens ongelijk! En niet veel verder was daar ons hotel (Club-Hotel Nashville Inn & Suites), met dank aan onze redder in nood. En daar zagen wij ook onze eerste raccoon buiten lopen, wat een grappig beestje! Onze spullen op de kamer gezet en snel ons maagje vullen, dit hebben we bij het eerste de beste restaurant gedaan (Jack in The Box), want de oogjes gingen inmiddels wel toe. Onderweg terug konden we onze ogen niet geloven: Wow, ze hebben hier zelfs een drive-thru pharmacy!!!! Het is inmiddels 3 uur 's nachts Nederlandse tijd en vanmorgen ging het wekkertje om 6.15uur, dus we zijn wel aan een slaappie toe.

Weltrusten Cinenden